Steinsviken Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 hei, lurte på om noen har en navi/multimedia spiller elle 2din spiller til min e39 til en overkommelig pris? har sett litt rundtom, og ser at enon sin "kopi" av slik spiller koster 3500-4000kr på ebay + frakt og toll så lurte på om noen hadde en i norges land for å si det sånn?stort pluss om det er i hordaland/rogalandsområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 opp, ingen som har noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Har en dynavin d99 android. Mangler monteringsbraket og kabel til rattkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Kan du sende meg pm med litt mer info,bilder pris osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Min bror har en dynavinspiller. Usikker hvilken type. Men den har gps og spiller av video og det aller meste. Ikke dab radio. Han skulle ha 2500,- Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå