illusion Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Hei Nå har jeg googlet som en villmann og sjekket youtube men finner ikke noe svar. Fikk en DTK boks i posten i dag (pro versjonen), men ser at den har en rød strøm kabel som jeg ikke kan se i noen av installasjonsguidene på nett. På biltuning.no stod det at det skulle følge med installasjonsveiledning men det gjorde det da ikke. Alle videoene på nettet viser bare kobling av den tjukke diagnosekabelen. Må jeg koble den røde kabelen til batteriet eller skal jeg bare ignorere den? Og i så fall hvor skal jeg gjøre det da batteriet er i bagasjerommet, ladepunktet med rød kork på kanskje? Legger ved bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Hadde lik kabel på angel eyes settet mitt og det var til strøm. Koblet den under skoen på pluss i motorrom. (Dette var ein E46)Står det ikkje noke om den i manualen? Kanskje liten skrift nede med rød kabel til strøm? Endret Juni 7, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Fulgte ikke med noe manual i det hele tatt. Men satser på jeg får svar fra biltuning.no i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå