Mickl Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Hei Vurderer selge min 335i N55 med DKG, for overgang til billigere bil Bruk kontakt infon som står i annonsen da jeg er lite på bimmers for tiden... Annonsen kan seest her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=60312694 Mvh Michael Endret Juni 18, 2015 av Mickl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dizx Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Jeg visste ikke at man fikk DCT til 335! Jeg har selv en M3 med DCT, og digger den kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Hei, Det er ikke alle 335i som har det, men noen få Girkassen er helt nydelig!!! Er så sykt rått når du girer ned, og den gir mellomgass også Reiner med du også har launch controll. Har prøvd det noen ganger, og det er sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Pris kan diskuteres Er åpen for innbytte i mye forskjellig, kom med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå