bohan Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 (endret) Har litt forskjellig jeg skal bli kvitt.. legger inn mer etterhvert ! Facelift ! - Bak sete originalt og helt og pent, + dør trekk.. legger bilde ut etterhvert. - dør lister , alt skal være i bra stand, sorte lister ikke lakkert ! - har også front/bakfanger bra stand, og sten plate ok stand, litt rust nederst. BUD - Har originalt gule spredere, god stand, ene har en sprekk etter stein sprut. BUD - spaco rett med boss. BUD - indre styre led Høyre og venstre nye i eske.BUD - m3 evo Speil selges. 650,- Har også en M-tech II front leppe som vurderes solgt til rett pris! da jeg har en M-tech II og bruker den gjerne selv, om det skulle skje noe.. ORIGINAL og den to delte ! BUD over 1800,- skal vurderes Endret Juni 14, 2015 av bohan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Pris på spede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Spredere* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bohan Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Pris på spede? Gi meg et bud, så skal jeg tenke over det.. ingen hast med og selge.. Men kunne tenkt meg og byttet disse ut med sota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rbkm3 Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Hva slags sparcoratt er det? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 bilde av dørtrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bohan Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Er til sjøs frem til 30jun.. Skal se om jeg får ordne biler til dere etter den tid... mvh, Johan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Kjøper de sorte dørlistene! Kan du sende bilder på PM når du kan? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå