Robin1495 Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Hey! Skal hente er m3 ratt i morgen og jeg har det orginale "bussrattet" i min e36 -93 modell og bilen jeg skal hente rattet fra, er 1998 modell.. Spørsmålet er om det passer eller må jeg bygge om kontakta?? Sleperingen følger med rattet.. Trenger svar! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Evt forskjell på splines på preface og facelift?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Må litt splitting av ledninger og lodding til, ganske enkelt egentlig. Må også ha "steering column switch bracket" Delenr 32 31 1 162 088. Har selv gjort dette og fulgte denne guiden http://www.frankies-bmw.com/3series/diy/steering_wheel/bmw_3series_steering_wheel.php. Delen du trenger får du hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Hvorfor må jeg ha den braketten? Og du hadde da det fæle rattet helt til venstre og bytte til det i midten inne på den linken, riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Hvorfor må jeg ha den braketten? Og du hadde da det fæle rattet helt til venstre og bytte til det i midten inne på den linken, riktig? Mener på at sleperingen ikke passer om du bruker den som står der nå. Husker ikke helt 100%, men du må vertfall ha den. Jeg hadde dette rattet: Byttet til det helt til høgre, men funker også på det i midten:) Sålenge du har den riktige sleperingen med delenr som slutter med 111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Mener på at sleperingen ikke passer om du bruker den som står der nå. Husker ikke helt 100%, men du må vertfall ha den. Jeg hadde dette rattet: uploadfromtaptalk1337971040404.jpg Byttet til det helt til høgre, men funker også på det i midten:) Sålenge du har den riktige sleperingen med delenr som slutter med 111 Mange takk for svar! var å hentet det i midten idag, så skal jeg følge linken din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå