kravez Skrevet Juni 26, 2015 Skrevet Juni 26, 2015 Hei, solgte bilen min i kveld. Denne har stått i ro i ca 1måned og var tom for strøm når jeg skulle starte den. Koblet meg på bil nr2 og e32n startet med en gang. Etter dette virket bilen helt fint og ble kjørt noen km, samt stoppet og startet noen ganger under prøvekjøring. Fikk så telefon fra kjøper at bilen plutselig hadde mistet all strøm og stoppet, dette etter ca 7min! Ville da ikke starte igjen. Har ikke vært plaget med noe slik mens jeg har eid bilen det siste året, aldri vært strømtom før nå. Hva kan dette skyldes? Jeg har ikke noe mer peiling enn at jeg gjetter dynamo?
C.Therese Skrevet Juni 26, 2015 Skrevet Juni 26, 2015 (endret) Dersom den brått mister all strøm og bare tar kveld uten ladelys eller andre varsler, så ville jeg først og fremst sjekket at polene på batteriet er godt nok festet, evt at jordledningen er godt nok festet i selve bilen. Ellers er det for lite info til å komme med et konkret svar, blir bare gjetting. Endret Juni 26, 2015 av C.Therese kravez reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå