CabrioHauk Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 (endret) Først måtte jeg rive ut og sjekke føringsveier. Byttet ut originale elementer med noen fra MTX audio. Måtte også få gjemt bort forsterkerne, fra Mtx audio de også. En til frontsett og en til høyttalerne til ungene, bakhøyttalere. Da var grunnlyden i bilen ordnet. Ingen ekstra utskjæringer gjort. Spilleren er forresten en eldre Pioneer deh-p77mp. Å få en subkasse inn i bilen uten at hele bagasjerommet ble brukt krevde litt søking på nettet, før jeg fant en brukendes løsning som jeg lagde litt større. Subben er en 10", også fra MTX audio. Monoblokka er også en sak fra MTX audio. Fikk heldigvis monoblokka under cab-rommet, sånn at jeg kan bruke hele den romsligste delen av bagasjerommet til bagasje. Dette oppsettet funker over all forventning for meg. Men, jeg må passe godt på når jeg spiller høyt for alle tre forsterkerne er noe overdimensjonerte. Krevde endel innstillingstid og flere musikksjangere for å finne en felles grense som ikke må overstyres. Endret Juni 27, 2015 av CabrioHauk Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå