Gå til innhold

'05 118D, 157000km, godt vedlikeholdt og strøken i lakken, 105.000 kr. Solgt


Anbefalte innlegg

Selger min meget pene 118D.

Annonsen kan sees i det hele på finn.no
http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=61107976

Tiden er inne for å selge en bil jeg har vært storfornøyd med. Sprek, drivstoffgjerrig og morsom dieselbil med fantastiske kjøreegenskaper!
Bilen er originalt med 122 hk men er software-chippet i Tønsberg til omtrent 163 hk og lavere forbruk.
EU-godkjent til februar 2017.

Alt av nødvendig utstyr. I tillegg til opplistet utstyr har denne bilen:
- Lakkerte eksteriørdeler
- Skipose
- Sportsseter (justering i høyde, lengde, vinkel, lårstøtte og elektronisk luftkompressor som ekspanderer setene på sidene for optimal støtte)
- Tilkobling til iPod, AUX og micro-usb i midtkonsoll
- Stoff (grå velour) og gummimatter
- 2-sonet klimaanlegg
- Xenon i nær- og fjernlys

Bilen bærer preg av å være godt vedlikeholdt og de siste to år er blant annet følgende gjort;
- 2013/2014: Byttet begge støtdemperfjærer foran
- Oktober 2014: Overhalt håndbremsystem
- Desember 2014: Oppgradert motorvarmer (DEFA comfort kit) med motorvarmer og kupévarmer
- Juni 2015: Byttet hjullager bak

Nokian piggfrie vinterdekk på alu-felg kjørt 2 sesonger medfølger.
Sommerfelgene (som avbildet) følger ikke med.
I stedet følger det med et sett 16" nyere sommerhjul som kun har gått to sesonger.

Utstyr med uoriginal navigasjon av typen Dynavin med Android. Dette er et 100 % fastmontert system som gir flere muligheter enn BMW's iDrive system. Kan lett oppgraderes til DAB. I tillegg til navigasjon styres radio, aux, ipod, usb og telefon herfra.
Original BMW Business CD-spiller følger med og jeg kan være behjelpelig med å montere tilbake denne om ønskelig.

Endret av Kristoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...