kvaliken Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 (endret) ----- Kan slettes Endret August 4, 2015 av kvaliken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hatland Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 e motoren boss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaliken Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 e motoren boss? Var noe feilkoder på feiltenning før jeg begynte å demontere bilen, skal ikke være tatt noe av betydning fra motoren, men er gått 342*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas grav Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 hva skal du ha for bakluken? er det 3 plugger bak på instrumentpanel? så trenger jeg en pris på dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaliken Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 hva skal du ha for bakluken? er det 3 plugger bak på instrumentpanel? så trenger jeg en pris på dette også Bakluken tenker jeg 2800kr for, da den ikke er heelt perfekt, er begynt å komme noen små rustprikker, og er en bulk i den. Instrumentpanelet mener jeg har to kontakter, har dele nr. bmw 62116903794 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå