Jokkis Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Ser gs har et effekt anlegg til e36 m3. Men det er veldi variert lyd fra slike anlegg. Så derfor lure eg på om noken har lydklipp eller lignende av dette. Syns den orginale eksosen e litt slapp å ønsker en litt frekkere lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Har sånt anlegg på min e36 med S54 motor. Blir skikkelig lyd i bilen hvis du kjøper det der! Men glad jeg ikke kjører bilen på langturer, da tror jeg lyden kan bli litt i overkant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Har sånt anlegg på min e36 med S54 motor. Blir skikkelig lyd i bilen hvis du kjøper det der! Men glad jeg ikke kjører bilen på langturer, da tror jeg lyden kan bli litt i overkant.. Har du lydklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Nei. Har ikke lydklipp. Ja det er en del lyd, men jeg liker det sånn så det plager ikke meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå