Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handla meg nok en e36 på lørdag da vinteren nærmer seg.

Under prøvekjøringa osv så merket jeg ikke til noe men han nevnte at den gikk ujevnt av og til på tomgang (noe jeg ikke merket da). Han nevnte og at de hadde renset dysene pga dette elns..

Uansett,

super fornøyd med nylig eu-godkjent e36 og turet hjemover (40-50min på hovedveien), ingen problemer, ingen ujevnheter.

Dagen etter, tura inn om en bensinstasjon for noe mat 30 min unna, fortsatt ingen problemer.

Men på vei hjem merket jeg at den begynte å fuske litt, eller akkurat som om gassen ble kutta et ørlite sekund i ny og ned selvom jeg hadde inne pedalen. Utover den dagen (igår) så dauet den ut da den stod på tomgang og fikk ikke liv i den igjen, før etter jeg hadde latt den stå i ro i en halvtime.

Her er en video av hvordan den er på tomgang, den dauet ikke ut på videoen men man hører hvor lite rent den høres ut når man gir den noen pump. Ikke hatt noe problem i fri om jeg pumper den opp til litt turtall, men kutter veldig på gassen til tider.

Takk på forhånd!

Skrevet (endret)

Edit;

Renset lmm idag.

Har ikke sjekket pluggene da jeg har bestilt opp 6stk nye ngk plugger så bytter dem da uansett.

Noen som forresten vet hva som forårsaker raslelyden underifra?

Forsvinner som vist på videoen med en gang jeg tar inn clutchen. Utløselager(?)

Endret av Sørlænding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...