sh0xx Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Hei har noen feilkoder på min bil, å begynner å bli temmelig lei av dette nå, er sånn at plutselig på lang kjøring så kan motor lampa lyse.. Å har Bmw scanner hjemme men skjønner ikke så mye av feilkoden når jeg ser . Så håper noen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Uten å lese liveverdier kan det være litt vanskelig, men jeg holder en knapp på luftmengdemåler. Har hatt M54B30 selv i E46 og den byttet jeg to ganger. Samme feilkodene, bare omvendt. Deviant too rich fikk jeg som oftest. Sjekk også for falskluft, er en del vakuumslanger som kan være vanskelig å se. Måtte skifte et par på min. Du kan også kontrollere det olje-utluftningsfilteret for sprekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Byttet alt til den olje utliftinga i vinter så den skal være grei , men får sjekke alle vacum rør... Men hvor handla du LMM? Er jo svindyre som regel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Vet du sånn ca hva det skal stå på live verdier egentlig ? Kan kanskje gå til en kammerat som har autologic på jobben sin å da kan man jo se sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Uh husker ikke presis, men noe rundt 15/l minuttet ved tomgang? På inpa så står det iallefall hvor den bør ligge på live-verdiene (grønt felt) Min lå på 8/l min ved defekt luftmengdemåler mener jeg å huske. Jeg kjøpte på koed, men det funket dårlig. Det er en egen internet side hvor man får billige orginale LMM men husker ikke siden for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Vis du søker litt på M54b30 deviant rich og deviant lean så finner du nok svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 Fant livedata på Bmw scanneren i dag, sto på 18,5 på tomgang. Vet ikke om det er himla mye eller vanelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå