Trono Skrevet Juli 20, 2015 Skrevet Juli 20, 2015 Har hatt en liten oppryddning i garasjen og funnet en del BMW-deler jeg tenkte å kvitte meg med. Vil absolutt helst selge og bli kvitt alt samlet. Skal gi en god pris om noen kommer og bare henter alt Har prøvd å få frem de feil og mangler jeg kan se på bildene. Ikke alt som er i perfekt stand. Har ligget i garasjen et par-tre år, men alt skal være i fungerbar stand. Bilder fra alt her: http://imgur.com/a/jyW1T - Komplett interiør E46 sedan, standard tøy: Frontseter, baksete, hattehylle, dørtrekk m.m. (Et par merker på dører samt to sigaretthull i baksete) - 4 eiket ratt til E31, E36 etc - 3 eiket ratt E36 (tror jeg) - slitasje på topp. - Airbag sensor E36, E31 etc - Blinklys-stikke E46 - Rattsnelle E36, E31 etc - Airbag til 3 eiket ratt, ledning må loddes. - 3 stk airbags 4 eika ratt. - Tomgangsregulator E46. Faktisk usikker på om denne er ny.. Om noen gidder hente i Mandal kan de få alt samlet til 1000,- (eller bud om flere skulle vise interesse) Ta kontakt for mere info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå