R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 20, 2015 Skrevet Juli 20, 2015 (endret) Ja, da kom dagen. eller natten for å være eksakt. kjørte da inni ett par rådyr og knørva panseret, ødelagg høgre framskjerm og knuste lykta og blinklyset. M3 fangeren min slapp unna uten en ripe (YESSSSSS!!!). Ansvarforsikring er det da på bilen og da veit vi alle ka det innebærer. gjør det selv eller betal en usaklig høg regning å få det fikset. Eg har da en pre facelift 98 modell sedan. e46. Den bendet da staget over høgre lykta litt, bendet bitte litt innerskjermen framme med blinklyset, og bendet bak enden på staget du fester nedsida av framlykta høgre på. Høres det ut som noe en hobbymekaniker klarer? eller høres det håpløst ut? og var jo da så urettferdig som eg fikk ikkje engang reagere da dei kom ut av ei glipe på sann jordhaug som følger vegen, full rennefart kom dei uti vegen, og eg rakk ikkje engang å reagere da eg kom i 80 og kresja i en som flaug framover og velta det andre rådyret, som kom eg heilskinna fra det, var værre med den andre som knakk frambeina og måtte skrape trynet langs asfalten mens han kom seg til vegskuldra med bakbeina. kor den blei seinere henretta Endret Juli 20, 2015 av R4F431
Espen Aass Skrevet Juli 20, 2015 Skrevet Juli 20, 2015 Bilder av skaden hadde kansje vært lurt. Vanskelig og komme med noen råd av noen bokstaver på en skjerm.
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Skrevet Juli 20, 2015 Har skrudd av litt for å se over skaden på konstruksjonen Sent fra min D6603 via Tapatalk
Espen Aass Skrevet Juli 20, 2015 Skrevet Juli 20, 2015 Se der ja! Ser innerskjermen har fått seg en liten knekk, men er det noen bulk på baksiden, altså i motorrommet? Hvis ikke kan du kansje få rettet innerskjermen. Den har vel fått seg et lite trykk nedover?
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Skrevet Juli 20, 2015 innerskjermen er ikkje trykt inni motorrommet, den er heil og fin der, men den glipa er litt for staget har en liten spenning opp, og innerskjermen er litt bendet ned.
Espen Aass Skrevet Juli 20, 2015 Skrevet Juli 20, 2015 Ok. Nå er ikke jeg biloppretter, men slik jeg ser det trur jeg dette lar seg rette på hobbyplan. Har rettet et par biler med moderate skader. Du får sjekke om det er noe deformasjon i den sorte tverrbjelken som kan rettes med hammer og mothold. Men etter nærmere titt på første bilde, har skjermen blitt trykket bakover mot døra? Syntes jeg ser en bulk der.
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Skrevet Juli 20, 2015 Ja, det er der, men det er vell 10cm mellom skjermen og innerskjemen. Så bulken var ikkje djup nokk Sent fra min D6603 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå