Stiansen Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Noen som har CoilOver foran til E39,520 til salgs? Bor i Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Har til forran. Om du har luft fjæring bak har jeg også diagnose data som kan stille den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansen Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Hvordan stand er dem i? Pris . Hvor i landet bor du? Har du noen bilder å sende av dem? (Stian7250@hotmail.com) Har tilgang til diagnose selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Veit ikke stand da de står på en bil. Skal plukke de av i løpet av helga å ta noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Bor i Telemark/Bamble rett ved Porsgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansen Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 OK . Hvis dem er greie , hva kan du selge dem for ? Jeg bor i Steinsholt/Svarstad.. Da hører jeg i fra deg og du sender over noen bilder når du får dem av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå