bmw320E30,86 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Har en 520 m20 som jeg har reparert en medium frontskade der jeg har rettet rammevanger osv. Skiftet lykter og radiator. Men nå som den er ferdig vil jeg gjerne starte den, det gjør den ikke, selvom det svev som ei klokke før ulykken. Har sjekket over plugger, rotor og fordelerlokk, (rotor og fordelerlokk er nytt) Har ladet opp batteri, prøvd et større batteri. Hører også bensinpumpen går, releet virker. Hva kan jeg videre sjekke? Kan det ha kommet vann i bensin? Takker for svar Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Veivsensor? Prøv med startgass. Starter den da, er det noe med bensintilførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320E30,86 Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Er det den som sitter helt nede ved radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320E30,86 Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Bilen startet i 10 sek, fikk rust den opp litt men så døde den igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå