Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo, ser meg litt rundt på schmiedmann og diverse for å finne effektbakpotte på bilen min. Bilen er en e36 coupe fra 1993 med katalysator. Ønsker bare selve bakpotten med rør fram til katalysatoren. Er rundt å kikker og finner bare potten med 2 rør som stikker bak til katalysatoren og passer derfor ikke. Noen som har noen gode nettsider som har potten som passer til min bil? Skiftet nylig eksosanlegg og er misfornøyd med lyden...

Skrevet (endret)

Det er mest populært med 2 rør så de fleste effekt-potte har det. På min saga jeg ut i den nederste delen av bumpern. Blei ikke helt perfekt utsende, men funka til jeg fikk bytta den nederste lista i støtfangern bak.

Festet til eksosen bak der, må festet flyttes 8-10 cm. Det er ferdige hull så enkelt å gjøre.

Endret av MaWeRiCk
Skrevet

Festet på eksospotten går rundt hele huset på potten, og de effektpottene jeg har sett på har sånn kanter på hver side som skal skrus på under, så det er hull under bilen som er laget for de pottene?

Skrevet

Ja alle E36 har like fester. Så lenge den eksosen du kjøper passer E36 så vil den passe. Min bil er 318iS også E36 coupe 1993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...