Gabriel Paulsen Skrevet Juli 28, 2015 Skrevet Juli 28, 2015 Hei, ble en heldig eier av en 97 mod 520i i går og har tenkt til å pimpe den litt med blandt annet nye lykter tenkte jeg Prøvd å sjekket litt på forumet men fant det ikke det jeg lurte helt på.På bilen i dag står det vanlige lykter, altså ikke xenon. Er det bare å smekke på noen lykter fra en eldre modell med xenon?Hva med baklyktene, passer alt ?takker for svar
Chris11slett Skrevet Juli 28, 2015 Skrevet Juli 28, 2015 kanskje lurt å skrive kossn chassi... er det en sedan eller touring?
Gabriel Paulsen Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Skrevet Juli 28, 2015 sedan tenkte mer sånn at frontlyktene er gule(halogen?) å bytte til xenon så vil ikke de kontaktene som er der fra før av passe på nye lykter ?
hanzhe Skrevet Juli 28, 2015 Skrevet Juli 28, 2015 Ulovlig med ettermontering av xenon med mindre du fikser lyktespylere og automatisk justering av lys også.
Gabriel Paulsen Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Skrevet Juli 28, 2015 okei, men justering av lys mekanikk er vel innebygd til de nyere lyktene ? er en e39 jeg har bmwfreak86 .tenkte ikke bare å bytte pærer, men hela lykta komplett med xenon
hanzhe Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Selve motoren for justering av lyktene er der, men signalet for lyshøyde kommer fra en sensor koblet til hjulopphenget. Kom ikke bilen din med xenon har du ikke denne. Pluss lyktespylere om du ikke har dette. http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/ettermonterer-ulovlige-lyspaerer/a/170382/ Så litt på det selv da jeg hadde E39, men la det fra meg.
Gabriel Paulsen Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Skrevet Juli 29, 2015 okei men får nøye med med frontlykter med klart blinklys glass da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå