ropa Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Hei Tenkte å bytte hjullager bak på venstre side. Tanken var om jeg da burde bytte begge sider samtidig? Trenger jeg moment nøkkel for jobben? Vis jeg bestiller hjullager må det spesifikt bestilles til venstre eller høyre? hehe..
lierbimmer Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 du trenger ikke bytte på begge sider, men greit å gjøre. jeg byttet høyre bak på min. 2 måneder etter måtte jeg ta venstre. du får sjekke på bmwfans.info eller hos gs om det er samme delenr. du MÅ ha momentnøkkel ja. greit å bruke den på alle boltene så er du sikker på at det er strammet riktig.
BrilleBjørn Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Tips til bytte av hjullager bak, kjøp dette settet: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Chassis/Verktoysett-for-forhjulslager-2000021491/ Sparer vanvittig mye tid og banning med dette her.
ropa Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Skrevet Juli 29, 2015 Ok, takk for tipsene Skal til Sverige på ferie i neste uke, så skal stikke innom Biltema der, kan jo hende at det er enda billigere hos Søta bror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå