jorji Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 (endret) Hei, Jeg har en 2010 BMW 3 Serie stasjonsvogn (E91) 318d som jeg vurderer å selge.Bilen har gått 90500 og alle servicer er fulgt opp. Litt utstyr: - M-sport styling og understell - Sportsseter i delskinn- BMW professional NAVI (største navigasjonen) original stor stereo anlegg- BMW handsfree og bluetooth + 16gb internt minne- Adaptive xenonlys med automatiske fjernlys- Regnsensor- Nedfellbart hengerfeste - Godkjent i vognkort med større 18" og 19" felger- 6 trinns manuell- 143hk versjon - Lakkbehandlet i mitt eierskap toppet med carnuba voks.- Nye piggfrie vinterdekk på 18" BMW originale M4 felger- Så godt som nye sommerdekk på 19" BMW originale m-felger. - ZZ-Registrert Har vært uheldig å fått en liten bulk på bakfanger + sprukket lakk på bakfanger etter et ryggeuhell. Baklykta er knust på bildet men denne er erstattet med ny baklykt. Ikke skader på ryggesensorer. Er også en ripe som har vært forsøkt fikset av tidligere eier ved tanklokk som burde fikses igjen. . EU-Godkjent til 2016. Selges på grunn av endring i jobbsituasjon. Pris: 195 000,- Med vinterhjul (18") Sommerhjul Endret August 2, 2015 av jorji Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå