marhag11 Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 hei, fått taki en m42b18 motor til min 316, er med ledningsnett fra motor og hjerne, dette er en motor som har stått i en 1992 mod bil, noe spessielt jeg må gjøre for å få det til å funke? evnt hvilken ledning må jeg kutte i ews hjernen? motoren som står i bilen nå er en m43b16 1997 mod 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 M42B18 iS motor fra 1992 har ikke startsperre. Den ene runde kontakten ved sikkringsboksen skal du bare la stå der ubrukt den er til EWS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 vill den starte selv om kontakten ikke står i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Ja den vil starte. Motor ledningsnettet til iS motoren har bare den ene runde kontakten. Den andre kontakten sender kun EWS signal til ECU med startsperre. Da motorn er fra 1992 har ikke iS hjernen denne fungsjonen og heller ingen EWS kontakt på motor nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Okei takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå