pedlex Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Skal resturere en 323i 1981. Trenger mye deler som det meste av intreriør, frontrute, framskjermer, panser. Motor og gir. Har et chassie som det nesten ikke er rust på å synes det er for galt å høgge bilen. Kunne også trenge hjul-hub fram fra 320 til min 2002 for brems oppgradering. Første mål er frontrute slik at jeg får den tett. Hel bil hadde vært fint, helst med mørkt interiør. Gi meg en lyd om dere vet av! marius.kolstad@gmail.com Tlf 41239058 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas e46 Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Skal resturere en 323i 1981. Trenger mye deler som det meste av intreriør, frontrute, framskjermer, panser. Motor og gir. Har et chassie som det nesten ikke er rust på å synes det er for galt å høgge bilen. Kunne også trenge hjul-hub fram fra 320 til min 2002 for brems oppgradering. Første mål er frontrute slik at jeg får den tett. Hel bil hadde vært fint, helst med mørkt interiør. Gi meg en lyd om dere vet av! marius.kolstad@gmail.com Tlf 41239058 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=62547504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet August 7, 2015 Forfatter Share Skrevet August 7, 2015 Siden finnes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samler Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 har en 320 1982 stående. Grei teknisk tilstand men mye rust. BBS stjerneeke-felger, Bilstein fjærbein bak, bra interiør unttatt førerstol som er utslitt. Motor, gear og diff helt ok. Mvh Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Hei. Hvor i landet står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå