troffe Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 http://www.finn.no/finn//car/used/object?finnkode=60214700&searchclickthrough=true Noen her på forumet som kan noe om denne bilen ? skal dra å titte på den og har egentlig veldig lyst på den. Takker for alle tips og svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 (endret) Har hatt x2 E92. 320d og 325d. Her er min mening, minus og pluss. - Sportseter er must i mine øyne.- Liten navi hadde fått meg til å tenke "skulle hatt stor navi" hver gang jeg ser på den.- Addonen på frontfangeren er teit, ser ikke bra ut i etter min mening.- Har en venn med den automatkassa der, kjedelig "lag" mellom gir om du bruker "manuell"-funksjonen. Ødelegger E92 sin "sportslighet" etter min mening. Men sikkert fin om du kjører mye køkjøring.- 2009 og ikke CIC iDrive, litt kjipt. - ikke M-sport + Lav KM + fin farge, og lakken ser bra ut på bilder. + Takluke + 3.0L motoren. Denne kan du lett trimme til 272hp da det er den samme motoren. http://mosselmanturbo.com/remapping-carstyling-chiptuning/bmw/car-tuning/performance-packages/x/bmw-325i-e90-218hp/ + en helt ok pris Jeg hadde på min første e92 320d det samme interiøret(uten sportseter, i beige. Klin likt) og uten m-sport, følte hele tiden jeg manglet dette også da jeg eide bilen. Bilen lå ute til salgs, som en av de billigste på finn.no i ca 8/9 mnd. Ingen ville ha den. Regner med at det var mangel på sportsetene og m-sport som dro folk vekk, og valgte andre biler på markedet isteden. Så ha dette i bakhodet da du kjøper, en dag skal du selge igjen, og med mangel på "det riktige utstyret" mister man fort mange potensielle kjøpere. Men om du legger ned litt penger og tid, så kan du jo lett kjøpe og installere noen sportseter, Stor navi, CIC(påstår ikke at CIC er nødvendig, men hvis du først er i gang med å bytte til stor navi. Fiks CIC i samme slengen), m-sport eksteriør og ratt på ebay/blocket(og hvis du er virkelig ivrig paddleshifters på rattet). Da blir bilen veldig bra etter min mening. Sikkert noen som er uenig, men med det rette utstyret er E92 en nydelig bil. Kjøpte uten m-sport på min 325d, men med alt annet utstyr. Kjøpte inn m-sport eksteriør og ratt/gir via Ebay. Kostet ikke skjorta akkurat, tipper jeg betalte rundt 13000/14000kr inkl lakkering(svart arbeid). Uten om det, er jeg veldig fornøyd med E92. Med 320d hadde jeg ingen feil, byttet kun olje, service + bremseklosser. Med 325d fikk jeg feil med rattlåsen, noe som går igjen på 1-og 3 serie(kanskje flere også). Egentlig må man bytte hele rattstammen da, koster vel fort en 20000kr +. Men ordnet problemet med en chip(emulator) ikke dyre greiene(http://bimmers.no/topic/784104-bmw-e92-r%C3%B8d-feilmelding-rattl%C3%A5s/page-2?hl=%2Belv#entry2904865). Lykke til! Endret August 8, 2015 av E92 Popza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå