Frooyen Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Hei! Vurderer å bytte min 1988 mod e30 til fordel for preface/m3 karroseri! Takluke eit must! Litt info om bilen Orginal 320 med 325 motor Komplett 325 understell Påbegyndt rustsveising Fortsatt litt rust i innerskjerm bak på høgre side, bak dempertårn framme på venstre side, rust i kanalen høgre framme! Kan alltids finne litt meir på ein gammel bil! Alt av interiør følger med untatt framstoler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frooyen Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 ] Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frooyen Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Mangler forresten framstoler, og ein framskjerm, sikkert noko eg har gløymt i farten og! Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Pris om du vill selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå