Espen.s Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 noe interesse for m43b16 fra e36 compact med lav km.stand? napper litt på lave turtall ved kald motor. garrantert en bagatell. har ikke gidda sjekke det da jeg ikke skal bruke motoren da bilen motoren sitter i er en delebil. er AC i den også. tenkte det kansje var verdt ta vare på den da den ikke har gått så langt. enn så blir den kasta. skal ikke være gnien på pris i tilfelle. noen deler jeg tenkte jeg kunne få bruk for selv er:elektrisk kjølevifte. lambdasonde. girkasse. bakstillinga. div karosseri deler. spindler forran. er svart gulvteppe i bilen, mulig det passer coupe? har ikke målt lengda på det. strøken bakluke. forstillinga er ikke bra. slitte bærearmsforinger og servopumpa roper etter hjelp. liten sjangse for att tannstanga er god? holder til i nord-aurdal i oppland fylke. ca 1time unna gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 noe interesse for m43b16 fra e36 compact med lav km.stand? napper litt på lave turtall ved kald motor. garrantert en bagatell. har ikke gidda sjekke det da jeg ikke skal bruke motoren da bilen motoren sitter i er en delebil. er AC i den også. tenkte det kansje var verdt ta vare på den da den ikke har gått så langt. enn så blir den kasta. skal ikke være gnien på pris i tilfelle. noen deler jeg tenkte jeg kunne få bruk for selv er: elektrisk kjølevifte. lambdasonde. girkasse. bakstillinga. div karosseri deler. spindler forran. er svart gulvteppe i bilen, mulig det passer coupe? har ikke målt lengda på det. strøken bakluke. forstillinga er ikke bra. slitte bærearmsforinger og servopumpa roper etter hjelp. liten sjangse for att tannstanga er god? holder til i nord-aurdal i oppland fylke. ca 1time unna gjøvik Har du calipperne? 1.6L motor, er det samme calipper på 1.6 og 1.8 biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 opp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå