RSamseth Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Hei! Har to så å si komplette delebiler som skal selges i deler; E39 523ia stv 1997 mod: - M52b25 med sannsynligvis defekt topp(pakning) - ganske strøkent svart skinn - dører og panser ok for rust - bakluke begynner å få litt rust - automatkasse funger som den skal - mtech framfanger, resten orginalt E39 523iA stv 1999 mod - m52tub25 helt i orden da jeg tok ut motoren - stoff interiør - karrosseri har mye rust, eneste førerdøra som er brukbar - orginal fram og bakfanger. Strøken - automatkasse Glemt mye så er bare å spørre om det er noe dere lurer på, har alt av småting også. Kom med bud. Bilder kommer senere i helga Tlf. 97425663 Epost: rudi.t.samseth@gmail.com Eller bare send pm Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Endret September 19, 2015 av RSamseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Befinner meg i møre og romsdal, kan fraktes for rett pris Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 M-sport ratt i noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 5, 2015 Forfatter Share Skrevet September 5, 2015 M-sport ratt i noen av de?Nei desverreSent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bottolf Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Hvor i M&R? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Måndalen i Rauma Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Hvor i M&R? Måndalen i Rauma Måndalen i Rauma Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bottolf Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Ahh, fælsiå Men fra spøk til alvor, cruisecontrol, 16:9 spiller, rullegardina, nettinga bak, bakrutevisker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Ahh, fælsiå Men fra spøk til alvor, cruisecontrol, 16:9 spiller, rullegardina, nettinga bak, bakrutevisker? Hadde cruisecontrol på ene bilen men var litt ustabil. Har ikke 16:9 spiller. Tror jeg har rullgardina. Og bakrute visker har jeg. Kan sjekke til helga igjen, jobber borte i ukene Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bottolf Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Den er grei RSamseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Orginal m frontfanger? RSamseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Den ble solgt i går desverre, ska si i fra om den ikke bli henta Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Den ble solgt i går desverre, ska si i fra om den ikke bli henta Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Den er god:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmelkild Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Har du bakfanger fortsatt? RSamseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå