benell Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 (endret) Hei! Selger min BMW E39 528iA 1996 der toppen er gåen. Kjøpte denne bilen av min onkel i februar. Bilen ser bra ut for alderen og har blant annet skinnseter og takluke. Da jeg kjøpte bilen var den ikke EU godkjent, så bilen sto i ro til juli. Kjørte denne til bilverksted 3 minutter unna der jeg gikk denne EU-godkjent i juli. Ble byttet frontlykter og litt annet småplukk. Da jeg endelig fikk skilter på denne merket jeg at den begynte å koke, leverte den da til Sandven Service AS. De sa det var radiatoren som var gåen. Byttet hos Sandven Service AS: -Radiator med slange -Høyre ABS sensor bak -Bytte av termostat Totalpris: 14 500.- Etter det var byttet fikk jeg vite at toppen var gåen! Ønsker bud på bilen, selges som den står. Bilen starter helt fint, men kan ikke kjøres (står nå avskiltet, skilt levert til vegvesenet) Kontakt meg for bud eller annet spørsmål: Benjamin Ellefsen 45266530 benell@live.no Endret Januar 18, 2016 av benell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Hei. Bare et tips, har du sjekka vannpumpa? mange som får diagnosert gåen topp/toppakning men så er det plasten i vannpumpa som ryker. Av en eller annen grunn har bmw utstyrt disse motorene med impreller i plast som etter en del år ryker. skru ut pumpa og sjekk. Enkelt og mye billigere enn å bytte topp& topppakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benell Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Takker for tips! Skal prøve dette. Bilen var hos Sandven service noen uker da, de bør ha sjekket dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benell Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Kom med bud ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå