Gå til innhold

2004 320ci ess kompressor Individual 130,000,- eller bud


Pål Berg-Olsen
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge bilen for noe som koster litt mindre da jeg skal begynne å tenke litt på fremtiden.

Skal EU godkjenne bilen før eventuelt salg

 

2004 mod.
157,000km
Manuell
Skinn interiør, H/K anlegg
Dynavin n6 spiller med android og alt du kan tenke deg.

H/R senk

Individual modell, det vil si: Lakk og diverse interiørbiter, lister etc.
E9x M3 359 COMPETITION 19" tommere. Forran er 19x9 og bak er 19x10 med helt gode dekk.

ESS kompressor står på, sto på da jeg kjøpte den. Vet ikke hvilken modell det er men den er også chippet.
Er etter hva stompen min tror, så ligger det alt fra 225hk til 250hk i bilen. Har ikke hatt den på dyno.
Dette er ikke godkjent desverre. Vet ikke hva som skal til for å godkjenne det.

Nye ting på bilen i mitt eie er:
Bremser rundt hele, skiver og klosser.
Styreenhet til venstre xenon.

Clutch. (byttet her om dagen)

Termostat (ikke satt på enda)
Alle tennplugger.
Toppdekselpakning.
3stk. Coiler
Nye foringer i framstilling (Bakre foringer i bærearmer forran)

 

Dårlige ting:
Mangler ett eksosfeste, finnes på GS.
Dårlig syncring inn til 3.gir. (Fullt funksjonell, men skraper hvis man ikke er snill)
Bilen har en/to bulker og tre skraper som er fylt inn med lakk.
Ene speilet og lite område langs ruta flasser litt klarlakk :(
Den ene felgen er littegranne kantkjørt og flasser litt fra der den er kantkjørt. Alle andre er fine.

Bra ting :D
Følger med en Stage 2 kevlar clutch som uheldigvis ikke passer girkassa som sitter i. Det er 10 tenner på denne clutchen og 22 på girkassa.
Motor er sterk og ingen problemer der.
Bruker ikke olje.
K/N filter som drar inn kald luft fra nede i framfanger.
Masse kvitteringer og dokumentasjon.
Eisenmann bakpotte som lager ganske fin lyd :)


Dette er en ganske spesiel utgave og finnes ikke mange av dem i Norge.
Prisen er fullt diskuterbar. I mine øyne syns jeg den er verdt det da jeg ga mer for den da jeg kjøpte den. Også lagt en del penger i den i mitt eie. Veldig bra å kjøre, men trenger enda litt mer stell før den er 100%

Bare kontakt meg her om dere har noe spørsmål :)

 

post-86614-0-48122600-1441999552_thumb.j

 

post-86614-0-82620100-1441999583_thumb.j

 

post-86614-0-03575100-1441999795_thumb.j

 

post-86614-0-15774100-1441999798_thumb.j

 

post-86614-0-77499800-1441999802_thumb.j

 

post-86614-0-93159000-1441999805_thumb.j

 

post-86614-0-22123300-1441999808_thumb.j

 

post-86614-0-38279600-1441999810_thumb.j

 

post-86614-0-72914800-1441999812_thumb.j

 

post-86614-0-39998300-1441999930_thumb.j

 

post-86614-0-17694800-1441999932_thumb.j

 

post-86614-0-29626700-1441999934_thumb.j

 

post-86614-0-65364700-1441999936_thumb.j

 

post-86614-0-18071500-1441999939_thumb.j

Endret av Pål B-O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...