Tyggern Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 (endret) Jeg er på jakt etter fortrinnsvis Alpina classic / softline felger i 18" med lavt ET. også delt variant er interessant Det kan være alt fra ødelagte felger til strøkne felger. Kan også vurdere 17" alpina som trenger oppussing. Disse kan være sprekte og ødelagte så lenge senter og eiker er hele.De skal brukes til et prosjekt. Andre retro felger av god kvalitet kan også vurderes Jeg kan eventuelt bytte mot et sett Style 132 felger om noen skulle ønske dette. Hele og greie felger med bra dekk 9x19 ET48 og 10X19 ET45 har brukt disse på E91 E81 og på E24n passer det meste med riktige spacere.Bra dekk, 5-6mm mønster fremme og helt nye bak gått ca 1000km Rent salg av disse er ikke aktuelt før eventuelle Alpina er på plass, eller en veldig god pris Endret Oktober 23, 2015 av Tyggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Ingen som har lyst til å bli kvitt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Det må være noen som sitter på et sett eller eventuelt noen felger som de vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Hei, Har et sett alpina softline 2 De er 8x18 et 20 og 9x18 et 24. De er i bruks stand, noen små hakk/riper/støtmerker på den polerte ytterkanten. Har alle lokk med nøkler. Det ene " bolt hullet" på den ene felgen er reparert en gang i tiden, men ser bra ut. Vurderer å selge disse hvis jeg får ønsket pris. Pris 16000,- Mvh Atle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 Hei, Har et sett alpina softline 2 De er 8x18 et 20 og 9x18 et 24. De er i bruks stand, noen små hakk/riper/støtmerker på den polerte ytterkanten. Har alle lokk med nøkler. Det ene " bolt hullet" på den ene felgen er reparert en gang i tiden, men ser bra ut. Vurderer å selge disse hvis jeg får ønsket pris. Pris 16000,- Mvh Atle Hei, ikke disse jeg i utgangspunktet trenger. Men send meg gjerne mer info / bilder på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 prøver en gang til jeg... kanskje noen ikke har fått med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Fortsatt på jakt etter objekter. Også andre delte felger kan være av interesse, ved bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå