Gå til innhold

Vurderer å bytte sports skinn mot stoff e30

Steffen_1988
 Share

Anbefalte innlegg

Har et sportsskinn interiør til e30 jeg VURDERER å kunne bytte i det rutete sportsstoff interiøret fra 318is. Må være 100% strøkent. Skinninteriøret mitt er i bra stand uten noen hull. Passasjerstolen er strøken, mens sjåførstolen er litt missfarget og det er et hull som er lappet på sideputen. Går fint å farge opp igjen skinnet. Baksetet er meget pent. Mangler dessverre nakkestøttene. Har akkurat behandlet skinnet. Har fine dørtrekk i skinn også. Vil helst ha baksete med midtarmlene eller nakkestøtter. Er bare noe jeg vurderer hvis det dukker opp et interiør jeg liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sportsskinn interiør til e30 jeg VURDERER å kunne bytte i det rutete sportsstoff interiøret fra 318is. Må være 100% strøkent. Skinninteriøret mitt er i bra stand uten noen hull. Passasjerstolen er strøken, mens sjåførstolen er litt missfarget og det er et hull som er lappet på sideputen. Går fint å farge opp igjen skinnet. Baksetet er meget pent. Mangler dessverre nakkestøttene. Har akkurat behandlet skinnet. Har fine dørtrekk i skinn også. Vil helst ha baksete med midtarmlene eller nakkestøtter. Er bare noe jeg vurderer hvis det dukker opp et interiør jeg liker

Hei vist du sender meg en mld på 91 85 60 92 eller facebook stian skeimo, så kan jeg sende bilde av mitt. har et i min e30, men bilen er svart og da passe det bedre med skinn. rutete fra is igrunn helt og pent, bitte litt hul på fører stol(veldig lite) bak sete har både nakkestøtte og midtarmlene, 4 pene dør trekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...