Jokkke Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 (endret) Hei. Vurderer salg av bilen min. Det er en 2004 modell E60 registrert i slutten av november 2003. Skiller seg ut blant alle de svarte og sølvfargede E60'ene med den fine blåfargen, sammen med det brune interiøret blir det en finfin kombo. Kmstand pr.dags dato er 173000km. EU ok til 04/2017 Mye nytt på bilen. Kan ramse opp litt her, sikkert noe jeg ikke kommer på i farten. Service på motor, byttet komplett veivhusventilasjon, toppdekselpakning, oljefilterhuspakning, oljefilter og olje. Service på gearkasse, byttet filter+pakning, og flushet gearkasse (Gjort på verksted.) Byttet casterforinger framme begge sider, og knirkeforinger og integralledd bak. (alt originalt fra BMW. Byttet diffolje og simmering på diffrensial utgående aksel da denne svettet. Ny bremsevæske Ny AC-gass Original M-pakke montert Led i skilt,park,grøft. Originale LCI baklys montert, (utrolig fin oppgradering!) Brunt sportskinn med memory 20" GS concave med 2 nye 285 bakdekk i mai måned. Byttet tannstang da denne lagde litt klunkelyd, nyrenovert med 2års garanti Oppgraderte høyttalere framme og 12" Groundzero bass i bagasjerommet. Ellers er bilen greit utstyrt med: Glassluke 6.5" M-ASK med navi, aux, iphone inngang Elektrisk rattstamme Full elektriske sportsseter med memory Adaptive xenonlys ++. Pris er satt til 130 000,- eller bud. Endret September 13, 2015 av Jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Haugen Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Hadde det ikke vert for fargen på interiøret så hadde jeg kåmmet å hentet den med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Haugen Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Hvor holder du til forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Meget fin! Lyst på en 5 serie men da må eg kvitte meg med 3 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Hvilken 3er er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 (endret) 318, 2009 Endret September 15, 2015 av Mmm.bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Hvilken 3er er det? Ser du har lagt den ut på Finn nå har vel ikke hengerfeste på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Ja la den ut igår Nei desverre, ikke hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå