Gå til innhold

E53 X5, bytte kun lager i bakre bærebro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt småsjokk i dag. Sjekket pris på fremre lager på bakre bærebro... i følge GS så går det ikke å bytte bare lageret, man må bytte hele bærebroa!!?? Er det mulig? Den koster jo over 5000,-
Så spørsmålet mitt er om noen har funnet lager-alternativ fra andre leverandører?

Skrevet

Tror de ikke selger den løst siden den ofte har irret så fast at det går utover bærearmen ved bruk av presse. Kan være en ide og heller plukke ut innmaten i den og splitte hylsa opp i mindre biter.

Skrevet

Takk for tips bmwmaxi... Kan sjekke hvor godt den henger først! Jeg hadde nok gått igang med presse! :)

Skrevet

Synes egentlig EU kontrollen gikk bra i dag. Må bytte 4 blinklyspærer da de har falmet i fargen... pluss knirkeforingen på ene siden og denne foringen som tråden handler om! Og det var egentlig alt han fant! :)

Skrevet

Fikk litt småsjokk i dag. Sjekket pris på fremre lager på bakre bærebro... i følge GS så går det ikke å bytte bare lageret, man må bytte hele bærebroa!!?? Er det mulig? Den koster jo over 5000,-

Så spørsmålet mitt er om noen har funnet lager-alternativ fra andre leverandører?

Powerflex har også denne foringen, og du finner den bla. her.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...