manta-a Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Noen som har ei orginal bakre potte til e34 tds?Må ha for visning til min.Og de krever enten att det er org potte eller att det er e merka potte.Så treng ikke og vær ny men må vær tett.Gjerne i nerheten av trøndelag.Haster litt da frist for etterkontroll bynne og gå ut =) Usikker på om det passe ifra e39 men om noen har til det så send meg ett bilde så kan æ sammenligne og sje om en får montert for visning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Ingen som har ei potte liggan =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Det har jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Så det nå at det var litt langt unna ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Send meg ett bilde eller toav den du har da,posten kan jo alltids få ett fraktoppdrag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå