icodden Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Hei, skal oppgradere den kjedelige eksosen på en f30 320i litt. Har sett at det blitt diskutert eksos til denne modellen for lenge siden, men det var begrenset utvalg. Nå er det mer å velge i og har funnet to alternativ en fra Remus og en Eisenmann. Eisenmann er ganske dyrt og Remus nærmere halvparten så billig. Noen som har erfaring? Er Eisenmann vært så mye mer? Noen som har andre forslag til eksos til denne bilen? http://www.remus.eu/0861120504-sport-exhaust-with-2-tail-pipes-76-mm.html http://www.schmiedmann.no/displayproducts.aspx?o=dpsbsbpn&q=B5435.00762&pty=nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Jeg er mere supersprint fan enn eisenmann. smaken er som baken. Du får mulig litt grommere lyd ved å fjærne mellom potta + ha sport/race eksos endepotte. Men hvor mye lyd man kan forvente av en 320i er ikke godt å si. dette er en 335i men blir ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 (endret) Jeg ønsker i første rekke dobble enderør, er så kjedelig det enkle enderøre på 320i og 320d. Men kunne også tenkt meg litt grover lyd. Ønsker at det ikke er for mye lyd ved normal kjøring. Den hørtes jo grei ut, med litt ekstra buldring ved girskift også Endret September 22, 2015 av icodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Hvordan blir er ikke godt å si. Du får youtube deg fram litt å se hva du liker best av lyd på de forskjedige eksos typer. Jeg har nydlig montert supersprint race + non resonate altså ingen lyddemper på mellom røret. Synes jeg var best for min M3. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Bør jeg gå for cat back eller er det greit med axle back eksos i dette tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Noen som har erfaring med eksos til f30 31 320i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Jeg er på utkikk etter eksos til F30 320i selv, hva landet du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå