klæsj Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 (endret) Hei folkens! Jeg har en bmw e46, også har jeg mistet lyden på hele venstre side. Så jeg går ut ifra at det er bm 54 forsterkeren som er i ferd med å ta kvelden. Jeg har lest litt rundt forbi på nettet og kommet fra til 3 løsninger. 1. Sende den til service i Great Britain. 2.kjøpe en brukt en på ebay 150 pund. 3.kjøpe en i Norge hos mdnav og levere den gamle inn til pant. Men det jeg egentlig lurer på er om noen vet om en plass i Norge de tar service på den gamle jeg har, for en mer billigere penge en det å kjøpe ny, tips/erfaringer? Takk for svar! Endret September 22, 2015 av klæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 jeg sendte min til england, funker enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomtrain Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 jeg sendte min til england, funker enda. Akkurat! Husker du hvem du brukte ? eller tok du bare en random på ebay ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå