svemal Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 (endret) På en måte kjøp/salg. Admin får flytte om han mener tråden er "feil-plassert" Har en '95 e36 sedan eg tenker å selge. Lurer på ka eg bør kunne forvente å få for den. Bilen er en 318TDS, rulla ca 208 tusen kilometer, men bærer ikkje preg av det. Ting som er gjort: - Bytta begge hjullager framme- Bytta bærekuler øvre bak, begge sider.- Bytta alle 4 støtdemperene- Bytta ytre og indre endeledd (styreledd) begge sider.- Bytta dempere (foringer) under motorfester- Bytta bærearm m/alle alle foringer V.F.- Bytte koblingsledd mellom stab-stag og bærearm- Bytta begge bremse-calipperene framme- Bytta bremseslanger framme- Bytta innmaten og tetningene i bremse-sylinderene bak (trommel-bremser)- Bytta handbrekkswirere- Bytta eksos fra katalysator- Bilen var på 4-hjulskontroll 22. September 2015. (Pga bytte av dempere, bærearmer, bærekuler og endeledd)- Sveist kanaler (Forsterka jekkfester)- Lagt opp kabler til subwoofer- Nytt batteri- Montert midtarmlene- Montert turbotrykksmåler (Turboen lader 1,1 bar) - Nye vinterdekk høst 2014 (Nokian Hakkepelita 8 piggdekk)- Sommerdekk + felger kjøpt brukt (kjørt 2 sesonger totalt)- Tredje sett med felger medfølger (16" med greie helårsdekk) (Lagt inn RGB-led lister i fotbrønnene og under setene, berre på gøy )(Sikkert glemt noke...) Av utstyr: 2 x el.vindu El. speilABS El. takluke Midtarmlene StartsperreAlarm Stereo m/dab Servo Fjernstyrt sentrallås Airbag foran (Altså ikkje den best utstyrte) Følger med 12" sub og forsterker + 30/40 senkesett med TÜV-papirer. Med 90hk diesel-motor er den ikkje den raskeste (holder følge med 318), men ved pen kjøring holder den 20 år gamle motoren 0,5 på mila. 0,7 ved normal kjøring. Skulle en ønske mer hk er det bare til å sette på turboen fra ein 325TDS (Disse passer rett på), og montere større intercooler. Av rust er det standard rusten i hjulbuer, litt i underkant av dører og rundtom. Ingen farlig rust! Bilen er EU-godkjent til 30.09.2017! Endret September 23, 2015 av svemal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå