BIMMERSM5 Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 har blitt en del sånne bom penger mellom oss i det siste da Men tenkte du mer på fylle opp gass på ac for å fikse eller hva tenkte du? med at du hadde utstyr til det å sånn. for hvis jeg får bra hjelp til ok pris så er ikke lørnskog det værste stedet å dra. Får jeg sett åssen det ser ut der å Spørs hva som er galt. Har gass, nitrogen for å teste systemet for lekasjer. Pleier å lekke I slange til kodensator( der varmen avgis og trykket er høyest ) å de slangene får jeg ikke gjort noe med. De må byttes og de er dyyyyre. Var en kolega av meg som fiksa på en Peugeot og der kosta den lille slangen 1500 kr!
torrencially Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2015 Spørs hva som er galt. Har gass, nitrogen for å teste systemet for lekasjer. Pleier å lekke I slange til kodensator( der varmen avgis og trykket er høyest ) å de slangene får jeg ikke gjort noe med. De må byttes og de er dyyyyre. Var en kolega av meg som fiksa på en Peugeot og der kosta den lille slangen 1500 kr! men som sakt har nitrogen,vakuumpumpe, gass osv Jeg har det i bak i hue. Men tar det til våren legger deg til som venn på siden her hvis jeg finner ut åssen jeg kjør det
BIMMERSM5 Skrevet Oktober 8, 2015 Skrevet Oktober 8, 2015 Jeg har det i bak i hue. Men tar det til våren legger deg til som venn på siden her hvis jeg finner ut åssen jeg kjør det Hehe, den er grei ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå