Fredrikmork Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Hei Jeg bygger meg en E30 M3 men mangler bakplaten og den er ikke lett å få tak på. Lurte derfor på om noen hadde en liggene som dem kunne tenke seg å bytte bort eller selge. TLF: 40634110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Er en egen til m3 pre. men tror forskjellen bare er noen hull til fangeren eller opp-hug til eksos. http://www.wallothnesch.com/heckblech-komplett-fuer-alle-limousinen-modelle-bis-09-1987-alle-cabrio-modelle-bis-10-1990-41-00-00.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Så du tror jeg kan ruke den bakplaten jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Nei ikke face lift plata passer dårlig mot bak lykter, men standard pre face. Med litt mode. Endret Oktober 6, 2015 av bmwmaxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 takk for info. Da får jeg se hva jeg finner ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 De selger vist nye preface bakplater org på BMW nå. Er vel ikke mye forskjell på M3 og vanlig pre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Jeg vet dem selger standar bakplate men vet ikke hva forskjellen er jeg. Noen som kan svare på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Dette lurer jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå