hanlille Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hei, jeg har ett sett med 3delte tysk kvalitets hjul fra Kerscher som jeg vil bytte imot andre DELTE felger (desverre ikke interessert i gs felger osv)! Litt info på felgene: Boltsirkel 5x120, NAV 72,6, dimensjoner 18x9 et28 og 18x10,5 et35 (perfekt et hvis man vil bygge felgene breiere og er glad i aggressiv passform) Felgene er i så og si bra stand, eneste er ar den ene framfelgen har en bulk på ytterbana, ikke synlig fra avstand! Den kan rettes eller eventuelt erstattes, nye kanter koster Ca 1200kr stk. Ellers er det ikke kast i felgen/felger og de holder på lufta! Alt av bbs, oz, work er interessant og har du eventuelt noe annet skjeldent snadder kan jeg være interessert også! Eivind B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanlille Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homble Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Har et sett med 3 delte 18. Eta beta krone. Klarer ikke og poste bilde her så du får google. Har aldri sett dette settet i 5x120 i norge. Disse ble hentet i tyskland for mange år siden. 8 og 9 bredde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 BBS RC 061 og 062? (BBS Style 5 i 8 og 9x18") 2-delte...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Work rezax? 8,5 og 9,5 18'' e39 navåpning Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanlille Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Hei kan være interessant Tommy! Send bilder og litt info eventuelt på pm her eller på Facebook, heter Evgeni Zhdanov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 hvor fant du kanter til 1200,- stykke? jeg betalte nemlig en del mer enn det til mine. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Har sendt deg pm også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanlille Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Sendt pm, har et sett WORK VS 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Hvor kjøpe nye ytter baner til disse ? Har noe slike jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå