Tommy318 Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Hei, var så uheldig at hunden vår spydde i bilen og en del av spyet havnet i det hullet hvor bøyla til bagasjeromslåsen hekter seg på. Det er en luke over det hullet og umulig å rense. Så jeg måtte bare spyle litt vann ned i hullet. Sånn umiddelbart ser det ikke ut som vannet har samlet seg opp i hullet. Noe kom nok ut under. Er det noen som har skrudd på noe slikt og vet om vann kan samle seg opp i noen hulrom noen steder? Det er en 2012 modell av 318 Touring. Hilsen Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Det dekselet kan du jo bare plukke ut så ser hvordan det ser ut nedi der. Men det renner nok ut i hjulbrønnene og reservehjulsbrønnen. Ofte er dreneringene tette her,så det er ikke så dumt å ta en kikk der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy318 Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Good point. Der skal jeg sjekke. Det er en smal sjakt videre nedover. Umulig å se hvor det går. Men jeg skal sjekke om det kan gå til hjulbrønnen og reservehjulsbrønnen. Har blitt en vanvittig surmelklukt i bilen som går bort med en gang vi starter opp. Men det er vel kanskje klimaanlegget. Huff, mye å bekymre seg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå