Wehode Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Trenger litt hjelp av folk som sitter på info og kompetanse. Jeg kjøpte ett monterings prosjekt her I sommer som Nå er montert å startet. Motoren fusket når den fikk litt pedal men var kjørbar. Hvorfor den oppførte seg slik vet jeg ikke. I går startet jeg den å kjørte den inn på verkstedet å alt virket greit. Men så utpå ettermiddagen begynte det å spøke! Ikke ville den starte under noen omstendigheter, det er gnist, bensin. Når jeg valgte å gi opp I går, da gikk bensinpumpa hele tiden med tenning på! Noen som har noen gode tips/råd så jeg kan få bilen kjørbar, så jeg kan få parker før vinteren banker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Om man forbinner 30/87 så går pumpa hele tiden, pumperelet kutter ikke når det skal, hørs det ut som. Kan hende at du kan banke litt på rele evt bytte det ut. Verdt å sjekke hvertfall. Kan og være en ide å ta ut tennpluggene, rengjør/bytt. Kan hende at tennpluggene er dynka og du ikke får gnist. Endret Oktober 11, 2015 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå