Martin Notland Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Hei lurer på å selge min BMW e46, den har vært eid av en eldre mann og jeg vurderer å selge den grunnet interesse av annen bil. Må ikke selges. Har montert nye felger (senterkopper med BMW logo bestilt og er inkl.) Sorte nyrer, spoiler-leppe og DAB+ Radio + Bluetooth (ordentlig jobb, se bilder.) og nye skilter. Den er så og si strøken, er bare noen småskrammer i plastikklista på front fangeren (riper), kan fremvise bilder hvis det er noen interesserte. Den har null rust, service for 3000km siden (kjøres hver dag så blir endret såklart) og veldig godt behandlet av med i mitt eie. Og ryggesensorer! Ettermonterte proft etter hva jeg har skjønt. Veldig greie å ha Har nokian hakkapelitta (laget i norvember 2014) vinterdekk (ubrukte) og helt nye dekk og helt nye felger på sommer, og helt nye dekk (men gamle og stive) ekstra sett med felger (stål) Skal jo sies at det er en gammel bil men det merkes ikke i det hele tatt, kan helt ærlig si at den er som ny. Interiør er så og si strøkent, trenger bare en rens. Legger ut noen bilder så kan de snakke for seg selv, noen spørsmål eller interesse ta gjerne å send melding. Endret Oktober 13, 2015 av MartinKN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Notland Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Spørs heeelt hva folk er villig til å gi for den, tenker rundt 65k, også har jeg nettopp satt inn ny subwoofer under setet fra Alpine, som spiller bra Den har bikket 54000km nå forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Ok, det blir nok for mye for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Interiørbilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Notland Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå