killarinc Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Selger den råeste Android Multimedia Navigation Systemet til bmw. Var ikke så fornøyd i starten men etter mange oppdateringer og veldig god kundeservice hos avin i usa som er tilgjengelig hele tiden er denne maskinen det beste du kan sette inn. Den har alt du kan tenke deg og syncer med telefon eller hva du måtte ønske og fungerer sømløst med andre android enheter. Følger med alt du trenger (Også til de som har orginal navi fra før) Vil egentlig ikke selge denne men selger også en orginal bmw navi og jeg selger den første som blir solgt og beholder den andre fordi jeg trenger ny navi i audien. Den har blitt brukt med beskyttelsesfilm på skjermen så denne vil du ikke se er tatt på en gang vis jeg vasker den og tar av filmen. Kjøpt for kort tid siden. Følger med alt tenkelig utstyr som ryggekamera, trådløs sender og motaker til ryggekamera, bluetooth odb2, dab dongle, 4g modem. Bruker lett og fint med radio, dab, spotify, waze, google maps eller hva du måtte ønske og laste ned fra google play store. Avin kommer med oppdateringer til maskinen ca 1 gang i mnd da de forbedrer ting, legger til funksjoner, fjerner evt bugs du raporterer. (Jeg klagde over treg maskin og fikk oppdatering 3 dager etter og den ble like rask som mobilen min s6) Anbefaler egentlig og bare lese om denne på hjemmesiden som jeg linket til så står det meste der. Denne kostet meg til slutt med ekstrautstyr osv i underkant av 10000kr. Importavgifter kom i tillegg fra dhl. Telefon er 48444910 Alt om denne kan leses her https://avinusa.com/bmw-5-series-e39-x5-e53-avant2-full-android-multimedia-navigation-system.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 For å starte en budrunde så byr jeg 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Glemte og legge inn finn koden http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=65834958 Pris er 7000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå