Blom3r1 Skrevet Oktober 24, 2015 Skrevet Oktober 24, 2015 Hei, Jeg har to spørsmål ang. bilen min (1997 523i) Nr.1 Jeg undersøkte kjølesystemet på bilen og fant en slange som gikk til en boks under motoren som det går en kabel videre til en "splitter" der det er en kontakt på og en ledning som ser ut til å gå inn til en stikk kontakt inne i bilen. Er det en form for defa motor og/eller kupè varmer eller noe sånt? (bilde 1 og 2) Nr.2 Jeg har ett problem med vindusspylerene mine og fant denne slangen da jeg prøvde å fylle på spyleveske, det renner bare ut gjennom denne slangen som ligger i det tomme rommet bakom lykten og det jeg lurer på hvor den skal kobles på, det jeg tror er att den skal på en tank til lyktespylere eller noe sånt som skal stå forran hjulet på høgre side, men er ikke sikker siden det ikke er noe tank der eller noe å koble den på. (jeg har forresten ikke lyktespylere på den fangeren som er på). På forhånd takk for svar Mvh Pål Gjøran Blom
D.Toft Skrevet Oktober 24, 2015 Skrevet Oktober 24, 2015 1: defa ja 2: den skal koples til lyktespylerene. noen har nok tatt av frontfangeren og glemt å kople denne på igjen
Blom3r1 Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2015 1: defa ja 2: den skal koples til lyktespylerene. noen har nok tatt av frontfangeren og glemt å kople denne på igjen Takker for svar så fort 1. Hva er det jeg trenger for å få det til å fungere siden jeg har det? 2. Ok, skal se etter inne framfor hjulet
D.Toft Skrevet Oktober 24, 2015 Skrevet Oktober 24, 2015 nøyaktig hva du trenger er jeg usiker på, men du kan se her om du finner noe som ligner oppsettet ditt og hva du evt mangler av det, http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=71 ja må se der, den skal stå på innsiden av fangeren mot hjulet. stod der på m5 fangeren jeg demonterte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå