mege34 Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Har noen ting liggende som eg skulle blitt kvitt.. Har noen åpne differ fra litt forskjellig Bak stilling fra e34 520 med drivakslinger og bremsekallipere. Panser ( svart) som trenger ett strøk med lakk for å bli fint. Fjerbein med coilover sveist i til e34 men er ganske sletent så bør nok kappes av og sveises på nytt samt nye hjullagre++ Har helt sikkert mere også som eg bare ikke kommer på i farten.. Kom med bud alt ska vekk fort!! Spør hvis du trenger noe så skal eg se i haugen ka eg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 har beige komfort fremstoler til e34 og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor E Pettersen Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 21, 2015 Forfatter Share Skrevet November 21, 2015 Girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Hvordan coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 De ble nok donert til en vennlig sjel lokalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå