grimfer Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Selges som delebil eller repobjekt siden det har oppstått en oljelekkasje i girkassa som jeg ikke kan ta meg råd til å fikse. Jeg vet ikke hvor lekkasjen er. Jeg tror ikke girkassa har tatt skade, men jeg kan ikke vite noe sikkert. Skiltene ble levert inn i sommer. Farge: Oxfordgrønn Km: 233 914 Bilen ble kjøpt ny i Norge. Pris: 10 000 Utstyr: - Tilhengerfeste - Xenonlys - Business CD/RDS. Noen piksler i displayet er svake av og til (særlig når bilen har stått i ro en stund) - Til sammen 4 hjulsett i varierende stand. Vinterdekkene er 1 sesong gamle, på originale 16" alufelger - Takluke - Sandbeige skinninteriør (ikke sportsinteriør). Pen stand. Ekstrautstyr: - Takboks i bilens farge (uten skiholdere) Skiguard 850 med Thule låsbart stativ. - "Stylinglykter" foran og bak. Originallykter følger med. Det følger også med et sett med frontlyktglass med mørk bakgrunn. - Følger med en helt rustfri øvre del av bagasjeromsluke(glassluka) Kjente feil: - Lekkasje fra girkassa - Trolig gåen toppdekselpakning - En liten lekkasje til bagasjerommet (trolig fra rusten øvre del av bakluka) - Høyre vindu foran har hoppa ut av vindusheisen. Elmotoren virker. - Noen rustflekker og bobler i lakken, men ikke gjennomrustet så vidt jeg vet. - Noen riper, mindre revner og småskader i fangerne (framme og bak) - Baklukedemperne begynner å bli litt slitte, men de holder luka greit. Verkstedhistorikk: - Nytt i fjor: Bremseklosser, støtdempere foran, alle traversforingene bak- Skiftet for ca 3 år siden: Radiator, viskosekobling til vifta, bensinpumpe - Lest av feillager i fjor, ingen feil oppdaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Står hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimfer Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Aukra, ved Molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimfer Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå