grimfer Skrevet Oktober 27, 2015 Skrevet Oktober 27, 2015 Selges som delebil eller repobjekt siden det har oppstått en oljelekkasje i girkassa som jeg ikke kan ta meg råd til å fikse. Jeg vet ikke hvor lekkasjen er. Jeg tror ikke girkassa har tatt skade, men jeg kan ikke vite noe sikkert. Skiltene ble levert inn i sommer. Farge: Oxfordgrønn Km: 233 914 Bilen ble kjøpt ny i Norge. Pris: 10 000 Utstyr: - Tilhengerfeste - Xenonlys - Business CD/RDS. Noen piksler i displayet er svake av og til (særlig når bilen har stått i ro en stund) - Til sammen 4 hjulsett i varierende stand. Vinterdekkene er 1 sesong gamle, på originale 16" alufelger - Takluke - Sandbeige skinninteriør (ikke sportsinteriør). Pen stand. Ekstrautstyr: - Takboks i bilens farge (uten skiholdere) Skiguard 850 med Thule låsbart stativ. - "Stylinglykter" foran og bak. Originallykter følger med. Det følger også med et sett med frontlyktglass med mørk bakgrunn. - Følger med en helt rustfri øvre del av bagasjeromsluke(glassluka) Kjente feil: - Lekkasje fra girkassa - Trolig gåen toppdekselpakning - En liten lekkasje til bagasjerommet (trolig fra rusten øvre del av bakluka) - Høyre vindu foran har hoppa ut av vindusheisen. Elmotoren virker. - Noen rustflekker og bobler i lakken, men ikke gjennomrustet så vidt jeg vet. - Noen riper, mindre revner og småskader i fangerne (framme og bak) - Baklukedemperne begynner å bli litt slitte, men de holder luka greit. Verkstedhistorikk: - Nytt i fjor: Bremseklosser, støtdempere foran, alle traversforingene bak- Skiftet for ca 3 år siden: Radiator, viskosekobling til vifta, bensinpumpe - Lest av feillager i fjor, ingen feil oppdaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå