Gå til innhold

E90 Sub/spiller problem

Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en E90 med Base stereo. 6 høytalere, 2 i dørene, 2 i hattehylla og 2 suber under setene.

Har idag koblet til en subkasse med forsterker, hentet signalet fra sub'en under setet og via en omformer til forsterkeren. Bruker en PAC LP7-2 som ble anbefalt av Bilradiospesialisten. Har koblet noen anlegg før uten problemer, men da med uorginal spiller med phonoutganger.

Problemet er det at spilleren/headuniten i bilen bare kobler ut, alt av lyd forsvinner plutselig uansett om den står på radio/aux/cd. Og den holder seg avslått helt til jeg kobler av/på strømmen bak, eller slår av bilen og venter en liten stund.

Noen som har noen tips til hva som kan være galt? Hadde med meg broren min som er elektriker som var med, og han mente at ingenting var feilkoblet.

Har i tillegg lagt merke til at forsterken står på selv når bilen er avslått og tenningen er av. I hvertfall hver gang jeg åpner bagasjeluken, vet ikke om dette har noe i forbindelse med at strømmen gjerne går på når luken går opp på nyere biler.(?)

Omformeren ser sånn her ut: 

LP7-2.jpg

Og slir ser det ut bak på forsterkeren:

12188589_10153619634101138_1156481968_n.

Endret av Nun4i
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...