Keven Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 har vert uheldig å most min e36 såå nå selges den i deler bare hyl ut hva du trenger å hva du vil gi så blir vi enig:) det står i en 2 liter som skal være kjørt 140 tusen når jeg kjøpte den i fjord men på speedo så står det ove 300 så jeg vil ikke gi noe garanti står i svart skinn intr m3 sideskjørt og speil flipp til bakluke vet ikke merke på denne helt nye greenstuff bremseklosser og den ene kalipperen er helt ny katalysatoren er også kjøpt ny i fjord denne har jeg kvittering på begge lamdaer skiftet jeg nå i år disse koster ca 1500 kr stk cab er hel og pen (svart) justerbart senkesett har også liggende gs felger i 19 toms med helt nye helårsdekk til over 8 lapper er dårlig info her får jeg husker ikke merke osv på ting men hvis det er noe som er av interesse så gi beskjed så finner jeg ut av ting da:) har ikke skrevet pris på noe så det er bare å slenge inn bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab86 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 hvor holder du til? har du plast deksel/lokk bak baklyktene, inn mot bagasje rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keven Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 hvor holder du til? har du plast deksel/lokk bak baklyktene, inn mot bagasje rommet? holder til på hommersåk-20 min fra stavanger, ja dei har jeg vettu bare sleng inn et bud du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim123 Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Bilde av heile bilen ? PlastDeksel som ligger over batteriet i bagasjerom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve_Frammarsvik Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Tenker på skinnstolene og evnt caben har du tenkt på en pris? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garviken Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Hei hva skal du ha for paknings listene rundt dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Elektrisk klima på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keven Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 hvor holder du til? har du plast deksel/lokk bak baklyktene, inn mot bagasje rommet? holder til på hommersåk,20 min fra stavanger,har dei dekslene ja:) beklager at jeg ikke har fått gitt deg svar før nå mvh keven hetland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keven Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Bilde av heile bilen ? PlastDeksel som ligger over batteriet i bagasjerom ? skal legge inn bilder i løpet av dei neste dagene, ja det dekselet har jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keven Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Tenker på skinnstolene og evnt caben har du tenkt på en pris? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk har det til deg ,har ikke tenkt pris kan ikke du komme med en pris du suns er fornuftig for begge 2:),hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keven Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Hei hva skal du ha for paknings listene rundt dørene? sleng inn et fornuftigt bud du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keven Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Elektrisk klima på denne ? er ikke klima på denne desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve_Frammarsvik Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Jeg holder til i Bergen, er det mulig å få tilsendt noen bilder på mail før jeg kommer med en pris? Du kan maile meg på arvefram@gmail.com Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå