Blade Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Lufter den gode gamle coupeen min for salg her på bimmers.no, i håp om at noen har et bedre hjem til den. Den har dessverre blitt tatt av karosserirust, bulk i en dør, blitt blass og ripete i lakken og det er antagelig en dårlig ABS-sensor på den, da Antispinn og ABS-sensoren lyser i dashbordet. Bilen har ellers vært i daglig bruk, men pga at jeg ikke kan ta meg tid til å pusse den opp selv, så håper jeg noen andre vil gjøre det, eventuelt bruke den som delebil til andre prosjekter. Den skulle vært EU-godkjent (skilt nummer er PC92949). Selv om det høres ut som mye, så er det absloutt overkommelig, men har som sagt ikke tid selv. Har derfor kjøpt meg ny bil. - 99 mod - 230'km - Hellrot - M52B25TU - Elektriske stoler - Automatisk klimaanlegg. - 19" GS Raptor med Sonar dekk - 8.5/9.5 samt 15" og 16" originalhjul følger med. Den ene Raptor felger en kantkjørt. - Lettere senket med senkefjærer, ikke godkjent. Bilen kommer til å gå billig, tenker på 25 000,- som den står. Kommer til å oppdatere mer etterhvert, er for tiden i utlandet. Kan nåes på bshagen85@gmail.com inntil videre for spørsmål, samt PM på forumet eller kommentarer. Holder forøvrig til i Hokksund, og bilen står der nå. Bilder kommer også, når jeg kommer hjem i slutten av neste uke samt telefonnummer som jeg kan nåes på. Endret November 13, 2015 av Blade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg