Blade Skrevet November 3, 2015 Skrevet November 3, 2015 (endret) Lufter den gode gamle coupeen min for salg her på bimmers.no, i håp om at noen har et bedre hjem til den. Den har dessverre blitt tatt av karosserirust, bulk i en dør, blitt blass og ripete i lakken og det er antagelig en dårlig ABS-sensor på den, da Antispinn og ABS-sensoren lyser i dashbordet. Bilen har ellers vært i daglig bruk, men pga at jeg ikke kan ta meg tid til å pusse den opp selv, så håper jeg noen andre vil gjøre det, eventuelt bruke den som delebil til andre prosjekter. Den skulle vært EU-godkjent (skilt nummer er PC92949). Selv om det høres ut som mye, så er det absloutt overkommelig, men har som sagt ikke tid selv. Har derfor kjøpt meg ny bil. - 99 mod - 230'km - Hellrot - M52B25TU - Elektriske stoler - Automatisk klimaanlegg. - 19" GS Raptor med Sonar dekk - 8.5/9.5 samt 15" og 16" originalhjul følger med. Den ene Raptor felger en kantkjørt. - Lettere senket med senkefjærer, ikke godkjent. Bilen kommer til å gå billig, tenker på 25 000,- som den står. Kommer til å oppdatere mer etterhvert, er for tiden i utlandet. Kan nåes på bshagen85@gmail.com inntil videre for spørsmål, samt PM på forumet eller kommentarer. Holder forøvrig til i Hokksund, og bilen står der nå. Bilder kommer også, når jeg kommer hjem i slutten av neste uke samt telefonnummer som jeg kan nåes på. Endret November 13, 2015 av Blade
Anbefalte innlegg