Gå til innhold

SOLGT! 323ci Hellrot til salgs: rep objekt, vært i daglig bruk frem til i dag

Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter den gode gamle coupeen min for salg her på bimmers.no, i håp om at noen har et bedre hjem til den.

Den har dessverre blitt tatt av karosserirust, bulk i en dør, blitt blass og ripete i lakken og det er antagelig en dårlig ABS-sensor på den, da Antispinn og ABS-sensoren lyser i dashbordet. Bilen har ellers vært i daglig bruk, men pga at jeg ikke kan ta meg tid til å pusse den opp selv, så håper jeg noen andre vil gjøre det, eventuelt bruke den som delebil til andre prosjekter. Den skulle vært EU-godkjent (skilt nummer er PC92949). Selv om det høres ut som mye, så er det absloutt overkommelig, men har som sagt ikke tid selv. Har derfor kjøpt meg ny bil.

- 99 mod

- 230'km

- Hellrot

- M52B25TU

- Elektriske stoler

- Automatisk klimaanlegg.

- 19" GS Raptor med Sonar dekk - 8.5/9.5 samt 15" og 16" originalhjul følger med. Den ene Raptor felger en kantkjørt.

- Lettere senket med senkefjærer, ikke godkjent.

Bilen kommer til å gå billig, tenker på 25 000,- som den står.

Kommer til å oppdatere mer etterhvert, er for tiden i utlandet. Kan nåes på bshagen85@gmail.com inntil videre for spørsmål, samt PM på forumet eller kommentarer. Holder forøvrig til i Hokksund, og bilen står der nå.

Bilder kommer også, når jeg kommer hjem i slutten av neste uke samt telefonnummer som jeg kan nåes på.

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...